ikiminik16 **** Göbeğinde ki ile bacağına dermatoloji leke demişti .1 hafta önce bacaklarindakileri farkettim çok silik flasli fotoda belli oluyor yada ışık tutarsam cokmkorkuyorum uyku uyumuyorum .doğduğunda bacagindaki kirmizi vardı sadece diğerleri 3.ayinda cikti
fayting ikiminik16 bizimde böyle oldu önce kızarıyor sonra leke olarak kalıyordu doktora götürdük o zannettiğiniz hastalık değil.
ikiminik16 bilgisi olan yok mu cevrem deli gozoyle bakiyor tamam göbeğinde var ama diğerleri cilt koyulugu sadece diye ama ben goruyorum
ikiminik16 cigdem53 dermatoloji göbekli bacagindakinkirmizliga baktı ama bacaklarindaki diğerlerini farketmemistim o zaman dermatoloji öyle hastalık lekeyle olmaz gelişim önemli dedi ama niye yenileri cikti diye cok korkuyirum ruh gibitim
cigdem53 ikiminik16 hayır panik yapma lütfen bir sorun olsa bebeğin bunu sana yansıtır sen tekrar götür baksınlar bebekelr hisseder annesi korkma sakin kal iyi olucak herşey
ikiminik16 cigdem53 çok teşekkürler yarın çocuk doktoru randevusu var ona soracağım sutum azakdi uzuntuden
glbn483 ikiminik16 merhabalar benim bebeğimdede aynı lekelerden var ne yaptınız acaba son durumunuz nedir ?
Esra1202 glbn483 merhab bende çok goturdum bu lekeler için. Akliniada soru işareti kalmaması için. Nf1 gen testi yaptırın. Bizde de vardı çok şükür temiz çıktı sonucumuz
glbn483 Esra1202 nerde yaptırdınız acaba nasıl yaptırabiliriz? Önceden yoktu bende yeni yeni farkettim sadece göbeğinde vardı şuan kolunda poposunda falanda çıkmış internete yazıncada kötü şeyler çıkıyor insan panik oluyor