mervekaran04 Kızlar sağlık ocağının verdiği monolit d3 kullanan var mı bir kaç kişiden için de paraben olduğunu duymuştum o yüzden kullanmaktan çekiniyorum
humanur09 mervekaran04 kullanıp asla verim almayan ben ✋🏻 bebeğimin değerleri yerlerde yüksek doz da veriyorum şimdi ocean kullanıyorum Dr tavsiyesi ile
KuzeyinAnnesi03 mervekaran04 kullanmadım doktor verdi siz başka tavsiye eder misiniz diyince bebek çocuklarıma ocean kullandım dedi bende siz kendi çocuklarınıza icirmediginiz vitaminleri bize niye veriyorsunuz dedim 😂😂😂 o günden beri ocean kullanıyorum
degersizbirhayat_1 mervekaran04 üç çocuğum var hiçbirine kullanmadım iyi birley olsa bedava vermezler ocean kullanıyorum
mervekaran04 KuzeyinAnnesi03 peki ücretle mi alınıyor eltim pedia-D3 kullanıyormuş 1 yaşına kadar ücretsiz olduğu için para vermiyorum dedi
KuzeyinAnnesi03 mervekaran04 sağlık ocağında ücretsiz ama güzel değil temiz içerikli değil. Ocean ücretli canım
mervekaran04 KuzeyinAnnesi03 şuan bende ocean kullanıyorum , eltim pedia-d3 kullanıyormuş mamselin markası doktora yazdırıp onunkinde yaşına girmediği için bedava veriyorlar dedi bilginiz var mı acaba
Nacafa mervekaran04 devletin karşıladığı bir çok d vitamini var ama hepsinde paraben var. İmkanınız varsa ocean alın 250 gibi bir fiyatı var ama 4 ay kadar kullanırsınız
BurAybars Ocean kullanıyorum ben de . Demir de veriyorlar galiba; onu da almayacağım güvenmiyorum çünkü. 😏
barlasmom55 mervekaran04 ocean kullandık hep 9. Ayda kan testinde problem çıkmadı. (Süt alerjisi nedeniyle kanı erken vermeyi tercih ettim)
rana0234 Doktora sordum verebilirsin dedi,bende kendi çocuklarına verdim dedi.Paraben miktarı Sağlık Bakanlıği onaylı olduğu için bebekler için herhangi bir sıkıntı,risk teşkil etmiyormuş.