denizpstll Bizde 3 aylık oluyoruz yarın. Özellikle altını alırken ayakları ile kendini itiyor geri geri gidiyor. Çok fazla konuşuyor bizimki. Oyuncakları kısa süreli kavramaya başladı. Oyun halısında bir tane aslan figürü var, neye benzetti bilmiyorum ama onunla saatlerce konuşuyor.😂 Yatarken bacağını yana atıp sırtını hafif desteklersem yuvarlanıyor ama altta kalan kolunu çıkaramadığı için sinirleniyor 😅