Zhra78 Kızlar ablama geldim tam yeğenim düşüxek gibi oldu kurtarayım derken tırnağım yüzüne değdi biraz kanadı izi kalır mı çokkkk üzgünüm ne sürsem geçer hemen stick sürdük yatıştırıcı yani tırnak uzatan biri de değilim aniden oldu
LadyGaddar Zhra78 Çok derin değilse geçiyor ya sıkma canını benim oğlan sürekli kendini tırmalıyor 😬hiç iz yok şükür