Sizbilirsiniz merhaba benim ikili tarama yüksek riskli gelmişti kan değerlerim, ama ense kalınlığı normal burun kemiğini o hafta görememişti doktor devlete gidiyordum peritonılojye yönlendirdi gittim down sendromlu olabilir kan değerleriniz yüksek gelmiş dedi ve zahmet edip usg bakmadı bile ya fetal dna yaptır yada sıvı alalım dediler kabul etmedim imza atıp çıktım. Ama içimde hep bi şüphe çok korktum öyle olsa bile aldırmayacaktım sonra özele gittim bi doktor buldum usg baktı ense kalınlığı burun kemiği normal hatta cinsiyet bile söyledi sonra kendi doktorumu buldum özelde ona da anlattım detaylı usgde kendini belli eder ikilin yüksek riskli gelmiş ama o zamana kadar da aldırmak istersen zaman geçmiş olacak dedi ,dedim aldırmayacağım detaylıyı bekleyelim. 19. Haftamda gittim bir sorun yoktu Allah’a şükür. Çocuğumda down değil. Şimdi ki aklım olsa sadece fetal dna yaptırırdım.