Esramrt0 Kızlar bugün öğlen 20 lik dişimi çektireceğim. Gömülü değil çürük ve sallanıyormuş, önceden çok diş çektirip yaptırdım ama o kadar korkuyorum ki o koltuğa oturmaktan, panik atağım var şimdiden kalbim çarpmaya başladı. Üstüme biraz moral atın noluuur
Esraakbal Esramrt0 benim de panik atağım ve dişçi fobim var tamamen doktor ile uyumunuz önemli şöyle düşünün Ordaki herkes doktor Allah korusun aksi bir durum olsa müdahale edebilecek bilgi ve becerideler
Maviimom Esramrt0 dişiniz çekildi mi benimde bugün çekilecek biraz korkuyorum biraz korkmuyorum gibi siz nasılsınız
cennetkusum16 Esramrt0 büyük ihtimalle cektirmissinizdir hiç korkmayın en kolay çekilen dişler oluyor 20 lik dişler saniye felan sürüyor. Benim birde 1 tanesi yapışmıştı yan taraftakiyle ona rağmen kolayca saniyeler sürmüştü.
Esramrt0 Maviimom bekliyorum şu an çıkınca yazarım inşallah. Ben çok korkuyorum valla bilmiyorum nasıl olacak
Maviimom Esramrt0 eveeet o kadar kolay oldu ki hiç korktuğum gibi olmadı benimde hiç acımadı hiç hissetmedim bide benimki çok kırılmış ve kökü kalmıştı sadece tutacak yeri yoktu bile o halde hiç acımadı hissetmedim şükürler olsun iğne bile acıtmadı iğnenin vurulduğunu bile hissetmedim çok şükür geçmiş olsun canım
Angel00 Maviimom çok geçmiş olsun tam olarak nerede 20 lik dışınız ağzınızda tarif edermisiniz benim üstte en dipte köşe de bir tane var agrı yapıyor o 20 lik mi acaba bilmiyprum
arasbek Kızlae ben de 4.30 da çektirdim 20 ilk dişimi kök vardı kırarak aldılar ben de panik atağım korkuyorum bu uyuşukluk ne zaman geçecek hep böyle kalacak diye korkuyorum
anabarbie arasbek uyuşukluk bende 10 gibi cektirmistim saat 5 6 ya kadar sürmüştü ama azala azala en son tamamen gecmisti
nidan34 Günaydın kızlar benimde pazartesi çekilecek 20 lik dişim yıllardır dişçiye gitmemiştim koltuğa oturunca korkum başladı hemen nasıl geçti çekim sonrasında ağırınız oldu mu benim ağrım genelde kulağa vuruyor o çok fena oluyor bende maalesef
Maviimom nidan34 ben çekimden sonra hiç acı çekmem çekilirken hiç acımadı hiç hissetmedim çekildikten sonra da aşırı rahattım hiç ağrı acı hissetmedim ben her dişte böyleyim 20 milikte çektirdim sonrasın da acı ağrı hissetmedim normal dişte çektirdim yine hissetmedim inşAllah sende hissetmessin kolay acısız geçer inşAllah
nidan34 Maviimom dün akşam acıya dayanamadım doktora gittim ağrı kesici için çekelim dişini artık dedi bitti gitti şükür korktuğum gibi olmadı teşekkür ederim