[silindi] Cumartesi günü ehliyeti kaptırdım. 😖 cezayı ödeyeceğim. Bankadan bulamadım. Plakaya değil direkt ceza bana geldi. Ama ödemeyi bulamıyorum. Bilenler acil yardım.
[silindi] Kestanesekeri E devlete anında yansıdı. Kredi kartı ile bankadan ödeme yapacağım. Ama çıkmıyor. Plaka üzerinden sorgu var.
Dmt-01 [silindi] gelir idaresine girip bakın ödeme yeri orda çıkıyo ceza yazıldığına dair tutanak var mı tutanak no ya göre giriş yapıp bakabilirsiniz