sudeliblog Kızlar başlıktada yazdığı gibi 3 gündür mama içiremiyorum 7 aylık bebeğim bu zamana kadar böyle bişey yaşamadık bu sabah gidip hanymis diye bi markadan biberon daha aldım yok yok yok lütfen tecrübeleriniz bekliyorum 🥹
atlas1655 sudeliblog bizimde birkaç gün önce aynısı oldu 2 gun mama içmedi biberonu ağzına almadı doktora gittik ek gıdaya tam gecelım o zaman ses baktı üst dişler kabarmış altlar zaten patladı ama tam çıkana kadar ağrı yaparmıs şuan bile biberon ucunu fena ısırıyo sizinde dişten Olabılır benim bebeğim de 7 aylık
sudeliblog atlas1655 yani kabarıklık gördüğüme emin değilim ama biberon ucunu damaklarının arasına fazlasıyla sıkıştırıyor acaba diştenmi benimkide
atlas1655 sudeliblog evet kuzum diş bizde mahvolduk ben Philip avent aldım onunla içiyo şükür, lansinoh kullanıyordum onu istemıyo