Deletedmom_223 Kızlar doğum yaptıktan 5 ay sonra regl oldum.en son 2 ekimde oldum bir daha da olmadım.bir kaç gün önce test yaptım negatif.boyle olan var mı
zehratkn Deletedmom_223 bende açmıştım böyle bir post 2 ay düzenli oldum üçüncü ay 10 gün geç oldum emzirirken oluyormuş bende korkmuştum
zerda_arven Deletedmom_223 geçen ay 5 gün gecikmisti benimde test yapmıştım negatif çıkmisti kızım 7 aylık duzeli olurdum geçen ay kekik çayı içtim ise yaramadı sonra çörekotu suyu içtim 5 saat sonra hemen sokturmustu oluyor mevsim gecikmelerinden
Deletedmom_223 zehratkn ay bende korkuyorum iki sezeryan oldum artık çocuk istemiyorum.Allah olmayanlara nasip etsin.Benimkileride bana bağışlasın 🤲🏻
Deletedmom_223 _Goktugunannesi__ ilk doğumda 40 bittikten sonra düzenli şekilde oldum bunda olmayınca bı korktum