İkisi de güzel şarjlı süpürge daha kullanışlı. Tek seçeneğiniz varsa dyson alın.Robotla sadece yer süpürürsünüz ama diğerinin kullanım alanı daha çok. koltuklara kırıntı döküldüğünde, çekmece içlerine vs. Çok daha pratik. 5 ve 2 yaşında çocuklarım var. Robot a ihtiyaç duymadım ama dyson elim ayağım.Koltuklara, yerlere sürekli bişeyler dökülüyor 2 dk da hallediyorum.Yere de birşey döküldüğünde Robotun keyfini bekleyeceğinize 2 dk dyson la alıverirsiniz:)