Tuta Arkadaşlar merhaba kendimi kötü hissediyorum Bebeğim 15 aylık dün emerken mememi ısırdı ben tepki verdim sadece bağırdım Sonra diğer mememi yine ısırdı yine tepki verdim O zamandan beri emmiyor Ne yapacam bilmiyorum emmeden tamamen mi kesildi acaba