kızlar oğlum 3 yaşında son bir kaç aydır istediği şeyler olmayınca sürekli annem değilsin babam değilsin diyor nasıl unutturacam bu kelimeyi ve herkesin yanında diyor artık çöktüm sürekli ilgilenmeye çalışıyorum ama başkalarının önünde dediği için o kadar çok üzülüyorum ki bi akıl verin sadece benim ni oğlum böyle ya