Deletedmom_220 Kızlar dün gece ev 27 dereceydi bana bir üşüme geldi. Mont 2 battaniye şapka kendimi zor ısıttım. Uyıyakalmısım. Bu sefer de terlemişim sabah üstümü değiştirdim yine üşüyorum 😑 dahiliyeye randevu aldım. Sizde yapıyor musunuz sebeb ne ki acaba
milletsanakanalizemiolacak Deletedmom_220 açlıkta üşümeye neden olur da 27 derece de nasıl üşüdün mübarek benim ev 27 derece bazen ince uzun kollu bluz bazen de tshirt giyiyoruz 😅
sekerszkahve Deletedmom_220 enfeksiyon olduğunda öyle oluyor canım ilaç kullanınca geçiyor geçmiş olsun
Aklimideliricem Yanlış yapmışsın içten üşüme titreme enfeksiyon belirtisidir iç ateşin yüksektir sen daha da bürünmüşsün
kevser37 Aintyourmama bende yeni doğum yaptım aynısını yaşadım kanımda enfeksiyon çıktı geçmek bilmiyor ama siz ne yaptınız
Aintyourmama kevser37 bende enfeksiyon yoktu doğumdan sonra hormonlardan kaynaklı herkeste aynı üşüme titreme oluyor bir anda bendede oldu
niyaniyan Deletedmom_220 emziriyor musunuz, benim göğsüm şişmişti, sanırım süt kanalı tıkanmış. Birkaç gün sonra ateşlendim mastit oldugunu sanmıyorum ama sütü boşaltınca rahatlamıştım
Deletedmom_220 niyaniyan süt kanalı tıkalı mı bilmiyorum sütüm kesildi kontrole de gitmedim. Şimdi bi dahiliyeye gittim
aylizinannesiiii Deletedmom_220 bende enfeksiyon olduğunda öyle oluyorum kanda enfeksiyon çıkıyor sonra ilaçla düzeliyorum