cansmes mom42x 25-26 larda geziyor ama nemdem dolayı mı bilmiyorum hafif serin gibi geliyor arada. Tshirtle geziyorum. Bebekte de zıbın üzerine ince bir takım giydiriyorum bazen de sadece uzun kollu zıbın ve pijama