melisaninannesi Ozge_AyazEfee bebeğiniz neocate mamayı sade kabul etti mi acaba benimki içmiyor öğürüyor ayrıca mesela 90 yapıyorum 3 ölçek koyuyorum miktar artıyor 100 cc falan oluyor normal mamalarda bu olmuyordu cevap verirseniz çok sevinirim
Ozge_AyazEfee melisaninannesi ilk başta içmedi, Bi iki damla pekmez koydum öyle içti. Bi kaç gün sonra sade denedim içti. Miktarın artması olayını hatırlamıyorum ama çalkaladığımızda köpürdüğü için belki artmış gibi geliyordur size
Ozge_AyazEfee melisaninannesi bir de mamayı hazırlayıp çalkaladıktan sonra kapağını açıp havalandırın. Hem kötü kokusu gider hem de köpükler. Belki de böylelikle fazla olan cc gider
Ozge_AyazEfee Ozge_AyazEfee @AsilDorukAnnesi yaaa o kadar isabet oldu ki yorumu beğenmen 🙈 dün ismini düşündüm düşündüm bulamadım. Dur seni etiketleyecem 🤗
sevdeguzelcoskun Zate doktounuz yazar size. ek gıdalarda da sütlü biley vermeyin siz de sütlü bişey yemeyin
Hiranurozdemir Benimde kizim 6 1ylik ve alerjik bi bebek şuan hic bisey veremiyorum aynı şekilde inek sütü inek yogurtu meyve pureleri sütlü pirinc unlari hic bi sekilde veremiyorun alerji yapıyor dokdora gitmem gerekiyormu
Lala9358 havva_hira kasik mama almak isterseniz hipp markasinin var hemde sutsuz icine muz elme vs koyabilirsiniz pekmez ekleyebilirsiniz.
Lala9358 havva_hira devlet hastanesi en iyisi cocuk alerji bolumune resimleri gosterin sikayetlerinizi anlatin mama raporu cikarticaktir. Biz similac alimentum kullaniyoruz. Neocatede yazdi doktorumuz yemeklerine katiyorum
havva_hira Lala9358 kızım biberon kullanamıyır kaşık mama olsa çok iyi olur peki kilo alımı düzeldi mi
Lala9358 havva_hira evet duzeldi biberon almiyor ise hipp kasik mamasini hazirladiktan sonra icine 2 3 olcek mamadan atin iyice karistirin ama hipp tatsiz sade organik kasik mamasi oldugu icin sade yemicektir icine muz elma balkabagi havuc vs pekmez koyup oyle yedirin hem tok tutar
Lala9358 havva_hira bizim kilomuzda sorun yoktu ama gelisimini destekliyor cunku bende diyet yapiyordum. Kasik mamasi kilo aldirir tok tutar hipp yulaflida var e bebekten alabilirsiniz
Snyky Dorukcum_16 dıkktatımı cektı sormak ıstedım. Laktoz alerjısı ne dmek acaba bizimde laktoz ıntoleransı cıktı aynı seymı😔