Kızlar şaka gibi ama gerçek 3 gün iyiyse 4 gün kötü sürekli ateşleniyor sürekli şu an yeni düşürdüm ateşini kırk kere doktora gittim antibiyotik tedavisi bitti ama antibiyotik de geçirmiyor altında başka ne sebep olabilir kızlar doktorlar önemsemiyor bıktım Erzurum’daki doktorlardan bir de en iyilerine hep gittim diğerlerini düşünemiyorum bile