Kizlar 2 bucuk aylik bebegim var serum fizyolojik hergun 5 mllik otribebeninki yarisini sag yarisini sol tarafa sıkıp aspiratorle temizliyorum yoksa burnu tikaniyor öndeki pisligi cekiuorjm arkadaki hirilti hep var napmaliyim videodakiler gibi yikama gibi yapmadim hic, bide hergun aspiratorle cekmenin zararli oldugunu soyluyolar
Kilcal damarlar icin, napmaliyim nasil kullanmaliyim ikisini :( sertmi skmak
Lazim yavas mi damlatmak
Lazim