Kizlar iyi geceler bir kac gundur burnundaki hirilti gitmiyir serum fizyolojik yspiyorum yavas yavas damlatiyirum yumusasin diye sonra manuel aspirstor ile cekmeye calisiyorum ama yine de hirilti gitmiyor oda nemi 61 nemlendirici aldim yazin suanda bu sekilde nasil yapcam bi oneriniz var mi acaba ben mi cekemiyorum aspiratorle??