cisemmt Kızlar 4 yaşında oğlum var ve geçmeyen öksürüğü ve iştahsızlıgı var 4 5 doktora götürdüm ama yok geçmiyor
ilay-mom Optimedde doktorum metin kurt u önermişti. Ve yusuf güzel i de cok duydum. Vega hastanesinde serdar yılmaz ı önerdiler. Bebeğimi özel kliniğe götürüyorum sinan aslan a cok iyi olduğunu duymuştum ve memnun kaldım 👍🏻