ebeyzz Şakak bölgesi 37,5 alnın tam ortası 37, koltuk altı 37,1 ksrın ve göğüs bölgesi daha sıcak bu sıcaklıklar normal mi stresleniyorum
eminebartu ebeyzz çocuğu bir serinletin üstünü inceltin nezle grip gibi birşey yoksa sıcaklamış olabilir en kötü calpol verin bence
Zengo ebeyzz dr koltuk alti dedi bizede odanin derecesi kac peki az ustunu ortmeyin sonra bi daha bakin
Themom_ ebeyzz eviniz sıcak mı? Kalın giydirdiniz mi? Önce bir bunları normale çekin çok kalınsa üstü normal giydirin ev sıcaksa 23-24 derece bandına düşürün. Evde grip veya gelen giden gripli biri varmıydı öksürüp tıksıran bunuda düşünün. Eğer ateş ince giydirip ev ısınızı düzelttiğinzde devam ediyorsa hasta olmuş olabilir. Doktora götürün
Themom_ ebeyzz Son 1 hafta içerisinde evinize hasta birisi girip çıktı mı? Yada siz hasta birisi ile aynı ortamda bulundunuz mu? Eğer öyle bir durum varsa doktorunuza söyleyin ve BENCE 37 günlük bebek için 37,5 ateşi var demek. Mutlaka doktora götürün sabah ateş devam ederse veya yükselirse sabahı beklemeden direk gidin. Daha cok cok kücük çünkü Allah korusun
ebeyzz Themom_ 10 gün önce abim gelmişti gripmiş ondan sonra da ateşi 37,8 falandı o zaman gitmiştik doktora şimdi hala devam ediyor olabilir mi ki geçmiştir diye düşünmüştüm 10 günlük süreçte 😭
Themom_ ebeyzz Gripli birisi neden bebekli eve gider aklım gerçekten almıyor. Günah değil mi bebeğinize bünyesi, bağışıklığı ne onun. Siz yine doktorunuza gidin ateşi var çünkü. Çok geçmiş olsun🌺
ebeyzz Themom_ evet zaten grip olduğunu bilsem asla eve kabul etmezdim randevu aldım bugün gideceğim teşekkür ederim 💕
ebeyzz Makbuss gittim bu çocuk gayet sağlıklı dedi bazal vücut ısısı bebeklerde bir tık fazladır bu da normal dedi siz ateşli sanıyorsunuz hiçbir sorunu yok dedi