Merhabalar,
Artık kafayı yeme noktasına geldim her yerde sosyal medyada vs bir otizim konusu alıp gidiyor ister istemez bunları düşünüyorum artık kafayı yeme noktasına geldim oğlum 13 aylık işaret ile gösterim yok bunu kafama taktım neyse nerde denk gelsem bir belirti vs insanları bu kdr korkutmanın bilinalçı işlemenin ne anlamı var anlamıyorum artık cidden artık her hareketini bir şey yapmaması durumunu kafaya takar oldum