Kızlar 2 buçuk yaşında kızım var ve sürekli ağlıyor bağırıyor her hangi bir yere gitsek bile sürekli bu şekilde ne yapsam olmuyor tabikide her çocuk bir değil ama ben çok yoruldum uyku desen yok tuvalet eğitimi desen yok emzik desen daha bırakmadı hiç bir şeyi başaramıyorum ne yapmam gerekiyor nasıl devam ettirmeliyim 😕