kayram3307 Bende bu durumdan habersizdim açıkçası . Ben özel bir firmada mühendis olarak çalışıyorum . Doğumdan sonra 6 ay ücretsiz izin hakkımı kullandım . İzin bitimine doğru evden çalışma talep ettim ancak şirketim bu talebimi onaylamadı . Bunun yerine kızım okul çağına gelene kadar kısmi çalışma yapabileceğimi söylediler . İnsan kaynakları haftada max . 3 gün olacak şekilde ayarlıyoruz dedi. 3 gün sonrası tam zamanlı çalışmaya geçiyor muş . Günlerini yöneticinle beraber belirliyorsun . Ben bir hafta 3 bir hafta 2 olacak şekilde gitmeyi planlıyorum ( bu şekilde tam yarım maaş alacağım) . Yani kısacası çalıştığın gün kadar maaş alıyorsun. İşe başlamadan 1 ay önce dilekçe vermem gerekiyor .Ne zaman tam zamanlıya dönmek istersen dönebiliyorsun .(Yine dilekçe vererek ) . Normalde benim 1 ekimde başlamam gerekiyordu ancak 3 ay daha ücretsiz izin talebinde bulundum . Sağolsun firmam onayladı. Kızım tam 1 yaşında iken başlalaydağım . Bakalım nasıl olacak en azından deneyeyim diyorum .