Arkadaşlar 18 aylık 1 aydan fazla gece yarısı uyanıyor 6 saat uyumuyor sonra öğleye kadar uyuyor tüm düzenimiz alt üst oldu tek uyku yapıyoruz aşırı hareketli hiç oturmuyor öğle uykusuna 3.4 saat direniyorum yatırmaya akşam aynı şekilde tüm günüm uyutmakla geçiyor ve artık akıl sağlığımı koruyamıyorum gerçekten kaldıramıyorum fiziksel, mental çöktüm hayattan hicbir zevk almıyorum aşırı mutsuzum bu durumdan. Aynı sorunu yaşayan anneler önerinize ihtiyacım var tükendim artık her yolu denedim düzecelecek mi böylemi devam edecek bilmiyorum tecrübesi olan deneyimlerini paylaşırsa çok sevinirim