Oğlum 9 aylık olacak yaklaşık iki haftadır park yatağında tutunup kalkmaya başladı. Tabi bunun arkasından her şeye tutunup kalkmaya başladı. Bu olmadan önce desteksiz yatağına koyup piş piş yapıp uyutabiliyordum. Ama artık bu mümkün değil sürekli kalkmak tutunmak istiyor. Bazen o kadar uykusu geliyorki durduğu yerde mızırdanıyor ona rağmen yatıyorum yine yatmak istemiyor. Uyku düzeni falan kalmadı bazen yatırıyorum 10 dk sonra uyanıyor hemen ayağa kalkıyor 🫣Yeni keşfettiği için haklı tabi ama ne zman bu dönem bitecek ya da ne kadar sürer?