Kızlar çok aklıma takıldı bu oyun halısında piyona varya o sesli ışıklı ve hareketli bendeki. Ben bebeğime hiç ekran izletmedim hep korktum. Ama aklıma takılan şu mesela piyanosuda hareketli ve ışıklı hep onla falan oyalamaya çalıştım 2 atlıktan beri aktif olarak da kullandım şuan 7.5 aylık. Kızlar bu dilkat eksikliği falan yapmaz demi çok kafama takıldı benmi yanlış düşünüyorum hareketli ışık oyuncak bişey yaparmı sadece ekranda mı daha zararlı bu olay? Nolur içinmi ferahlatın