Ikrazumra19 KYAG2509 18 aylik hic kullanmadim canim ya kolay gelmiyor bana digeri daha kolay sanki bilemedim
Gamzee88 KYAG2509 ben cok memnunum ondan,sızdırmıyor Bile,diğer bezle karşılaştırınca ,eşim de onları cok seviyor,normal bez alınca ben bunlarla yapamıyorm diyo 😂diğeri daha kolay oluyo diyo,binde bi açar altını ama o da külot bezci😍
Fulyag KYAG2509 Biz sanırım 6 ay civarında başladık kızım 16 aylık olacak hala kullanıyoruz memnunuz 😊
KYAG2509 Deren_Hatun rahat mı kullanımı biraz fiyat farkı var sanki cırtlı bezden☺️Denemek istiyorumda bende
Deren_Hatun KYAG2509 rahat hiç bi sıkıntı yok. Hatta bacak bölgesi daha geniş oluyor. Diğer bez de sıkıyordu
Cesurefe KYAG2509 kışın kullanmak cok zor belden aşağısını komple soyuyorsun bezi giydir bi daha kiyafetleri giydir bi dunya iş.yazın cıbıl cıbıl gezdikleri icin pratik gecir gitsin
58goktugum Ben 3 aylıkken başladım ille 4.ayda başlanacak diye bir şey yok çok pratik. Prima pampers külot bez ve sleepy natural külot bez kullandım tavsiye ederim. Prima daha iyiydi tabi ki sızdırma yapmadı hiç. Sleepy sen hafif sızdırmalar yaşadım.
Hayatannesi Bu külot bezlerin belli bir zamanımı var? Varsa neden? Genelde hep büyük bebeklerde görüyorum. Misal 2-3 aylara bir zararı var mı? Ben hiç denemedim 2.5 aylık kızım var. Daha pratik ve rahatsa denemek isterim. Birde hangi markayı önerirsiniz .
Yenianne7 KYAG2509 Geçen ay mecbur kalıp almıştım ama gerçekten çok kullanışlı. Sadece kış ayı olduğu için zorlandım bütün çorbanı pijamasını çıkarman gerekiyor bazen ben aceleyse işim cırtlı bezde onları cikarmadan yapıyordum yani 9,5 aylik bizimki zorla bagliyorum da. Ama yaz ayı gelsin hemen ondan alıcam pratik hemen külot gibi giydir sal 😂
Hayatannesi Deren_Hatun peki küçük bebeklerde kullanılır mı? Yani hep büyüklerde gördüm. Benim kuzum 2.5 aylık 3. Ayından itibaren kullansam misal.
Zehra_Ens Ben de 4. Ay kullanmaya başladım. İlk hafta biraz zor geldi bi daha almam derken şu an 6. Paketi kullanıyorum. Çok memnunum. Hem daha pratik hem de daha emici taşma olayı minumum düzeyde.