kizlar selam kilo boy kiyaslamasini hic sevmem konu yapabildikleri ve yapamadiklari bana bir normal bi anormal geliyor cunku ..
normal gelenler becerileri yani🤣:
çak yapıyor
öpücük atıyor
çirkin dedigimde cirkin oluyor
toss diyorum kafasini tokustuyor
alo dedigimde telefon gibi tutup kulagina alo tarzi seyler diyor
bir bir bir yapiyor babaya
sar sar makarayi yapiyor
saklanbac oyununa katiliyor saklandigimsa beni ariyor cok egleniyor
8 ayliktan beri tutunup kalkiyor siralama var ama yurumuyor daha bu problem degil benim icin
fon makinesi elektrik supurgesi vs sesi cikariyor duydugund vuu diyor
cıss, möö, kapı, baba, dede, mama, tak tak, çak gibi suan aklimdan gitti ama 12 ye yakin kelimesi var anlamli/anlamsiz
anlamsiz cok ses cikariyor agzi dolu ..
cok fazla taklidi var
anormal gelenler
alkıs arada yaparken yakaladim ama hala yapmiyor bana yapmak istemiyor gibi geliyor ama anlamis degilim alkis dedigimde sinirleniyor hatta
bay bay daha ogrenmedi
birde ileri geri sallanmasi mevcut sarki caldiginda mutlu oldugunda vs
araba tekeri ceviriyor cevrilen her seyi cevirmek istiyor ama oyle saatlerce degil evin icinde arabayi suruyorda
sizlerinde fikirlerini alayimm veya sizin bebisler neler yapiyor? 🙋🏻♀️