Merhaba güzel anneler
Günde iki şişe kullanması gerek bir sabah birde yatmadan önce veriyorum şöyle ki 17 aylık içtiği 4 ölçek bitirdiği zamanlar da oluyor ama çok nadir nasıl bitiyor işte birsey yemezse aç olduğu için içiyor doktor bize normalde üç şişe dedi sonra ben hayatta içemez hocam bu kez yemek de yemez dedim sonra tamam iki şişe içsin mutlaka dedi hepi topu 1 şişe kadar içmiş oluyor Ve şöyle bir şey daha var az içmesine rağmen öğünlerini etkiliyor mesela mama hiç vermezsem güzel yiyor verirsem ya yemiyor yada çok sonra yiyor bu kadar tok kalabilmesi normal mi acaba yoksa benim oğlumda mı iştahsızlık var ben çözemedim