Kızlar selam babybjörn ana kucağını yeni doğandan beri sorunsuz kullanıyoruz fakat bebeğim kilolu olduğu için artık ön kısmı kapanmıyor ve şu an en hareketli olduğu zamanlar böyle bi sorun yaşayıp herhangi bir aparat vs bulan oldu mu? Babybjörne sordum genişletme aparatımız yoktur demiş ne yapabilirim fikri olan?