
İnternetten baktım amip olduğu görülüyor. Dr umuza ulaşamadım. Dün sabah şiddetli kusma ile hastaneye gittik serum aldı kendine geldi. Keyfi yerindeydi. Ateş, ishal yoktu. Bu sabah tekrar başladı kusma ve ishal de eklendi. Test sonucu malum. Nelere dikkat etmem gerektiğini anladım fakat bunun tedavisi hakkında bilgilendirme yapabilecek anneler varsa sevinirim. Zira çok üzgünüm..