Hayırlı geceler kızlar , 15 aylık bir kızım var çok şükür doğduğundan beri öyle cok bi uyku problemimiz yoktu .. ama şu son 1 haftadır hayatımın en kötü günlerini yaşıyorum resmen , kızım ilj 2 gün gece 3 de 4 de kalkıp yanıma gelmek istedi saatlerce ayağımda salladım sabah 5-6 yı buldu uyuması sonraki günler yatağına yatırınca hemen uyanmaya basladı hep aramızda uyumak istiyo . Gece kaç kere kalktı sürekli oyun istiyo böyle gülüyo kendi kendine şebeklikler yapıyo sinirden gülesim bile gelmiyo kızıyorum sürekli korkum da yanımıza alışması ve hep böyle devam etmesi ne yapabilirim sizce kızlar gercekten hep böyle kalır diye korkuyorum suan bile 2 saattir ayakta sallıyorum artık içeriye gectim eşim sabah işe gidecek uykusuz kalmasın diye yoksa sabaha kadar ikimizi de uyutmayacak..