Benim kızım 17.5 aylık, 60 a yakın kelimesi var algılama komutlarda sıkıntı yok,tavsan kitabını getir deriz 20 kitabın arasından bulur getirir, bezini beni gordugu icin 1 yasından beri cop kovasına kendi goturur atar. Fakat isme seslenince bakma cogu zaman sekiyor. Ayse bak diyoruz oyle bakıyor,sadece Ayse dediğimizde cok takmıyor. Takıntılı hareket olarak tırmanma ve o an bulundugumuz ortamda ne varsa ondan kopamama oluyor mesela dugune gittik yazın otoparkında cakıl tasları vardı tutturdu tas diye asla iceri sokamadık,bu yuzden biraz huysuzlugu da var,emmeye cok düskün yemeklerde secici.Tüm aile bireylerini tanır amca,yenge,abi,teyze hepsini soyler.Goz teması var asırı hareketli bir cocuk sürekli evde masanın üzerinde indiriyoruz 10 kere de olsa tekrar cıkıyor biz yoruluyorz o yorulmuyor. Top cok seviyor ve gordugu herseye domates dahil top diyor. Bu yuzden bazen tekrara düsüyor top top veya ablis ablis aynı kelimeyi 3-5 kez tekrar edebilir.Temastan cok hoslanmaz hareker halinde oldugu icin sürekli is pesinde sarılır ama kacar hemen bi yerleri kurcalamaya.Uyku sıkıntımız var gece 10 kez uyandıgımız oluyor emmeye kalkıyor.Meme istediginde de sürekli emzirene kdr meme meme meme der. Sizce doktora gorunmeli miyiz?