ruzgarfettah 13.5 aylık bebeğim , geceleri Memeye geliyor ama emme refleksi olmuyor aktif şekilde ve orda kalmayı seviyor , şu son ⅘ gündürde yatağına yatırıyorum ağlıyor , hoop başa sar yapıyoruz . Gece emmelerini kesmek için ne yapmalıyım kızlar yardım .
Madamehappyyyyy ruzgarfettah Suluk ile su veriyordum uyandıkça ve yanıma alıyordum uyuyunca yatağına koyuyorum.Bir kaç gün ağlayarak uyuyorlar biraz sabırlı olmak lazım sonrası miss rahatsın:) 15 aylık emzirmeyi bıraktım uykularımız düzene girdi karakteri bile değişti.
ikibebebiranne_ Gece emmeyı bırakınca gündüzde bırakmış olmuyor mu çocuk bunu nerden bilecek gündüz emdiği için gecede istemeyecek mi lütfen deneyen anneler yazabilir mi
hilalacar2104 ikibebebiranne_ hayır gece memesini kestiginizde gündüz çok daha güzel yemeğini yiyecek gece deliksiz uyuduğu için gelişimi de çok güzel olacak daha sağlıklı olacak daha huzurlu olacak zarardan çok yararı ve gece beslenmesini kesmeniziin. Ve gündüz bırakmıyorlar ben 9 10 aylıkken gece beslenmesini kesmiştim 23 ayına kadar sadece gündüzleri emmeyi devam ettirdi. Ben aklına hep meme açlığını gidermek için olduğunu sokmuştum oğlumun gündüz yemeğimizi yeriz memede kalırız ama geceleri uyumamiz gerekiyor gece kalkıp yemek yenmez diyerek konusrak atlatmıştim birkaç gün inanın 4. Güne kalmıyor bile