sonmodelanne Kızlar bebeğiniz için kullanıp memnun olduğunuz yada asla önermediğiniz nebulizatör var mı?
ayan95 sonmodelanne omron marka sesli ama buhar gücü çok güzel tavsiye ederim aldığım nebulun en iyi marka olduğunu söylemişti eczacı gerçektende çok haklıymış mesela senelerdir eski modelini yeğenlerim kullanır ne bozulma ne buhar gücünde sıkıntı yaptı bende o yüzden bu markadan aldım
beyzadodo sonmodelanne nexus da sarj edilebilir ama o dediginiz marka farkli muadilleri olarak geciyor siz direk nexus olarak yazarsaniz daha rahat bulursunuz
caganali13 Nexus güzel sessiz bebek uyurken rahat kullanılıyor ben kendimede kullandım en iyisi bu diyebilirim muadilleri de var onlar daha uygun oluyor