Selam kızlar.
Kendimi bildim bileli kiloluyum. Kilolu hamile kaldim. Emzirirken verirsin dediler olmadı. Daha çok iştahım açıldı. Doymuyorum resmen. Gidişim çok kötü eşimle de aram bozuldu iyice. 15 aylık bebeğim var. Bu sıralar mide ameliyatı mı olsam diye düşünüyorum. Bunu olan var mı önerir misiniz? Ya da yaptığınız bildiğiniz duyduğunuz tavsiye edebileceğiniz iştah kesici bir yöntem var mı? Çok bunalmış durumdayım. Artık kendimi kilolu görmek istemiyorum. Dur da diyemiyorum 😟