TugcenurLina yaa cok gecmis olsun. Bu postu her gördüğümde atlıyorum gerçekten cunku bende coook kotuydum normalde de vardi sezeryandan sonra da cok kotu olmustum. Düşünün sezaryan dikis filan hicbiseyi gözüm gormedi hemoroid acisindan. Doktorum bi krem onerdi ve memeler 1 2 gune küçüldü acısı dindi suan ciksa bile icine tekrar girebilcek küçüklükte ve acisiz.
Kremin adı hemopropin. Pahali bi krem ama etkili Allahın izniyle. Icine dogru sürün ve dışına da ayni zamanda. Yakiyo ilkin zaten etki ettigini ordan anlıyorsunuz. Umarim sifa bulursunuz cok zor gerçekten. Ama mutlaka bi şans vermeniz gerek
Grupyildizi