Bana doğum yaptığım iki doktorumda korseyi çok onermedi ilerde vajinal sarkma yaotigina dair bilimsel veriler varmış kendi haline bırak dedi eğer emziriyorsaniz zaten kolau zayiflaniyor ilk 4-5 aya kadar bı şişlik oluyor ama sonra gidiyor o siz de bebekten dolayı hareketlenmeye başlıyorsunuz diyet spor yapabilirsiniz öyle geçer ancak ilkinde bir senenin sonunda tam istedigim gibi olmuştum