bikahveicelimmi annecik0 moro refleksinden mi bahsediyorsun canım eğer öyleyse normal hatta iyi olduğuna işaret
keremegeee annecik0 benim oğlumda ağlarken ya da heyecanlandığında ellerini titretiyor gibi yapıyor. Doktorumuza sorduğumuzda daha çok küçük duygularını bu şekilde ifade ediyor demişti nöbet geçirdiğinde daha ritmik hareketler yapar dedi.
Heymomyy annecik0 oğlumun da çenesi titrerdi bende endişelenmiştim ancak normal bir durum olduğunu söylediler korkmanıza gerek yok yaniii
cacaaaaaa annecik0 doktorumuz bize 10 saniyeden uzun sürüyor mu diye sormuştu ama hiç o kadar sürmedi anlık titriyordu ve geciyordu
annecik0 bikahveicelimmi hm ilk defa duydum bunu bi an korkmuştum bazen genelde titretşyo kollarını oynatırken çünkü doğal olarak korktum doktorda biş demedi normal demekki
cacaaaaaa nez34 kolunu yada bacağını titretiyordu çok ani başlayıp bitiyordu hep kısa sürdü genelde altını değiştirirken yapıyordu ama geçti büyüdükce