Merhabalar, çocuğum 30 aylık üzerini hiç örttürmüyor. Örttüğüm an hemen uyanıyor açmaya çalışıyor. Uyku tulumuna biraz önyargılıydım açıkçası olumsuz yorumlar ve biz de açyoruzdur küçükken ama kullanmadık kafasıyla. Öksürüğü başladı son günlerde ondan mı kaynaklı emin değilim ama. Kullananlardan tavsiye almak istedim. sizce almalı mym? oda sıcaklığı 23 derece oluyor genelde sabah 22 lere düşüyor. Kaç tog almalıyım nasıl giydirmeliyim hiçbir fikrim yok. Kullanımınızı da yazarsanız sevinirim. Teşekkürler 🌸