askmemnu aynı durum benimde var ve 2 aydır fizik tedaviye gideceğim yenidoğan bebeğim var ne yapacağımı şaşırdım kaldım. Fizik tedavi uzun sürüyor diyorlar, dediğiniz gibi iğne tedavisine dönüşüyor diyorlar. Bu hafta gidecektim cenazemiz var. Bakalım ne olur bilmiyorum. Eşim
İğne yapılıyormuş zaten masaj ile birlikte hacamat yaptıralım ikimize de diyor kendisi de masaj yapmasını bilir, kitlatma vs. ben hallederim onu da diyor ama bilemedim. Bır türlü gidemedigim için mantıklı geliyor