Baybyuras Beş ay üç günlük bebeğim var destekli oturuyoruz yakında desteksiz oturtmayı Öğreneceğiz Ek gıda dönemi geliyor mama sandalyesi arayışındayım memnun kalan önerebileceğiniz sandalyesi var mı?
Seryy_ Baybyuras ikea antilop Baby plus master cook Baby plus mama mia ( bende bunu kullanıyorum memnunum) Joie mimzy snacker
Asyaveannesi04 Baybyuras bulabilirseniz ikea antilop çok iyi sağlam, temizlemesi kolay, kolay taşınabilir
MoonCrystal Baybyuras o hantal büyük pahalı olanlara hiç bulaşma hem Parana hem vaktine hem canına yazık edersin. Ikea antilop tarzı olanlar iyidir
zehrababy Baybyuras baby plus star mama sandalyesi ikea antilop muadili ikisini de kullanıyorum ikisi de çok kullanışlı
secondmylife Joie mimzy lx sonsuz tavsiye. Daha önce daha basit hafif modeller aldım 2 tane biri elimizde kaldı biri de kuş gibi sallanıyo cocukla birlikte. Güvenli sağlam oturaklı bir şey arıyorsanız kesinlikle dediğimi alın pisman olmazsınız.
Baybyuras secondmylife cidden çok sağlam bi sandalyeye benziyor fiyat biraz zorlar gibi ama aklıma yattı düşünücem
Baybyuras MoonCrystal evet o model çok öneriliyor ama çok basit kırılcakmış gibi bi duruşu var o yüzden bi ısınamıyorum ona
hazili Baybyuras baby plus mama mia kesinlikle cok rahat sadece beslenme zamanlarinda degil ben gun icinde de isim varsa koyuyorum onune oyuncak verip ikea tarzi vardi attim valla cocuk hic rahat edemedi dandirik
secondmylife Baybyuras yani bunu alırsanız çocuk en az 4-5 yaşına kadar kullanırsınız hatta ikinciye bile kullanırsınız. Benim kız üstüne çıkıp tepiniyor ne eğilme ne sallanma var. Üstünden atlayıp masaya geçiyor hiç kırılmadı. Aşırı dayanıklı.
BENOYLEUYGUNGORDUMM Baybyuras bende çok araştırmıştım. Sonra ikea antilop aldı. İyi ki almışım çok memnunuz
burcinrafet Baybyuras antilop tarzı al hergun silmek yıkamak zorunda kaldığım olacak ek gıda dönemi kendim önüne koyuyorum yiyor sonra bı sil yada yıka bırak yapıyorum birde içine minder aldım oda haftada bir makinaya tamam dur kirlenirse o günde yıkarım ama öyle kirlenmiyorum iki haftada bir yikadigim oluyor
almila2024 BENOYLEUYGUNGORDUMM merhaba bende araştırıyorum cok kararsız kaldım herkes bunu önermiş ama düşme kırılma tehlikesi yok mu sağlam gibi durmuyor bu tarzlar 😏🥲
ikibaloglanannesi Oğlumda bunu kullandık memnun kaldık. İkinciye hamileyim yine bunu kullanacağız. Çok rahat ve düşme tehlikesi de olmadı hiç şükür.
BENOYLEUYGUNGORDUMM almila2024 aksine çok sağlam yani çok şükür hiç öyle şeyler yaşamadık ki biz baya hır kullanıyoruz odadan odaya bazen gittiğimiz yerlere de götürüyoruz