Kubragolc Merhaba anneler, 36 haftalık doğan 18 aylık kızımın üst bıngıldağı kapanmadı, böyle olup ta sonradan kapanan var mı? Sorun yaşadılar mı? Cevap verirseniz sevinirim
Uraztos Kubragolc bende bekliyim 16 aylık hala 2ye 2 ölçüsünde. Doktorumuz 2 yala kadar kapanır dedi ama bilemiyorum. D vitaminine baktırdınız mı ne durumda?
damlaa777 Uraztos merhaba benim kızım da 16 aylık ve bıngıldak 1/1 açık sizin cinsiyet ve baş çevresi nedir su an ki durum ne küçülme oldu mu
Uraztos Kubragolc e nabız açılmıyor göremedim fakat doktorumuz iyi demişti kış mevsimi olduğu için devam et demişti
Esra1202 Benim oglumunda kiziminda 2 yaşını geçerek kapandı. USG ile tepesinden bakildiktan sonra kapanmasına engel bir durum yoksa normal diyorlar.bu genetik te olabilirmiş. Yani benim çocukların genektik geç kapanır
Esra1202 Erken kapanması da çok iyi değil zaten. Merak etmeyin bazen 3 yaşında kadar bile açık kalmasi normal sayılabiliyo. Acikligida çok değil 2 ye 2