Gulsen2703 Esinum düşündüğünüz isim güzel ama yanına bir isim daha konulabilir. 2 oğluşum var. İsimleri Alp Karan ve Aslan Karel ❤️🔥
nanelilimonata Esinum Yaman güzel isim. Erkek bebek adı koymak çok zor bence. Biz 35.haftada anca karar verebilmiştik. Kutay koyduk oğlumuzun adını 💙