Kızlar merhabalar. 9 buçuk aylık ve emen bir oğlum var. Geçtiğimiz aylarda malesef 6. Hastalık olmuştu çok ciddi bir ateş süreci geçirdik hastanede 42 dereceye varan hipotermi gerçekleşti. Oğlum mız mız bir bebek olmadı çok şükür atesliyken bile gülüyordu biz de korktuğumuz için en yanımızds yatırdık sürekli kontrol etmek adına. Bunun dışında emeklemekten hoşlanmıyor ve uyurken yüzüstü dönüp geri uykuya donemeyip ağlıyor beşiğinde bu yüzden de yanıma almak zorunda kaldım bu süreçte benle uyumaya çok alıştı ve uyku kalitesi daha iyi bu şekilde. Ancak oldukça hareketli büyük bir insan gibi döne döne yatıyor.yatagima komidinlerim birleşik bu yüzden duvara sıfırlama yapamıyorum. Bir tarafa park yatağı çekiyorum diğer tarafta gen yatıyorum eşim de horladığı için ne yazık ki salonda 🫠 desteksiz uyumuyor ya sallama ya emerek bu sebeple oda da ayıramam. Yatak güvenliği için önerebileceginiz bir korkuluk var mı? Beşik için olanları gördüm ama yetişkin yatağı için bulamadım