4 aylık kızım var. Ve perşembe gününün gecesi ateşlendi hasta oldu. Ve doktora götürdüm enfluvir ve asist şurup verdi. Bugün ilacı kullanışımızın 3 günü dikkatimi çekti vücudunda kollarında çok küçük küçük noktacıklar çıkmış deri altında. Çok abartılı değil ama var gene. Endişeleniyorum alerjimi yaptı naptı diye. Anneme gösterdim yok onda bişey kızım korkma dedi ateş kaldırdı ya ondan olabilir dedi döküntüde değil. Ne olabilir sizce