gratell Ben uyku tulumu kullanmıyorum sevemedim nedense eve göre hareket ediyorum oda hep 24 derece ama buda nasıl 24 dereceyse bazen daha soğuk oluyor o zaman uzun kollu zıbın alt pijama çorap giydirmiyorum genelde üstüne battaniye. Kendi giydiğimizin bir kat fazlasını giydirmeye çalışıyorum çünkü sıcaklarlarsa hem terleyip hasta olma riski var, hemde uykunun sürekli bölünme ihtimali