Oğlum 15 aylık doğduğu günden beri hep heycanlı bı bebek oldu asla emerken göz teması kurmuyor ama seslenınce bakar bana gelişimi ıyı komut alır yemek yıyecegız ekmek poşetini masaya götür dediğimde alır götür battaniye getır dedıgımde getırı oyuncakları tanır kitapları sever kopegı görünce hav hav der mama meme ebe dede baba anne der kamyon gol der ama bu emerken göz teması kurmaması hep korkutuyor benı az önce bı post gördüm ondan actım bunu çok korkuyorum ama çocuk doktorumus Asla otizm degıl demişti gelişimi çok iyi soru sorar bıze bu ne dıye işaret parmağını kullanır agacları araçları görse sorar bu ne dıye alkış yapar bay bay yapar ve bunu söyler müzik çaldığında oynar rıtme ayak uydurur öp dersem kendı yanagını uzatır babanun burnu nerde desem gıder babasının burnunu tutup burn der