ecevural Bebeğim 8 aylık emerken midesini bulandırmaya başladı ve boğazında birşey kalmış gibi öğürüyor. Daha önce yaşayan var mı ?
ecevural Acaba karnı tok ben mi zorluyorum, şuan birazda nezle gibi burnu akıyor, kış geldi hastalık derdi başladı
neslihanada ecevural burnu aktı zamanlar benim bebeğimde yapıyor onu tıkanıyor ondan öle oluyorlar nefes alamadı için tam burnunu açınca düzeliyordu