ays45 Kızlar fissler düsüklü tencere alacağım ama hangisini alayım bilemedim. Kendi arasında da vitaquick, premium, glossy vs. ayrılıyormuş öyle gördüm. Hiç anlamadığım şeyler😅 Hangisini almam daha iyi olur?
suheyla92 ays45 takip ettigim bi hesap vitaquick kullaniyor ck memnun ben de alirsam ondan alicamama digerlerinden farkini bilmiyorum
elifc1234 ays45 vitaquik kullanıyorum 3 yıldır gayet memnunum bence modelleri çok farketmiyor fissler her türlü çok iyi
EgemenAtam ays45 vitaquick alin elim ayagim oldu valla🥰Patlama riski yok diye aldim zaten baya guvenli kilit sistemi
Mrtannesi Vitaquickten coook memnunum annemın evınde de duduklu vardı ama bu dudukluyse o neydi bilmiyorum
ays45 Mrtannesi patlama riski gerçekten yok değil mi? Çok tırsıyorum😅 ve en önemlisi zamandan tasarruf konusu
ays45 elifc1234 patlama riski denildiği gibi yok değil mi? Bir de pişirme süresini nasıl ayarlıyorsunuz? Sanırım çok kısa sürede pişiriyormuş.
elifc1234 ays45 yani şükür öyle bişey yaşamadım patlama 🤣 tanıdığım kimseye de olmadı. Pişirme süreside deneme yanılmayla oluyor ya mesela et 10 dk da oluyorsa açıp bakıyorum pişmemişse istediğim gibi yine kapatıyorum yapa yapa alışıyor eliniz
ays45 elifc1234 aman yaşamayın😁 bir yakınım kullanıyor. Akşamdan suda beklettiği fasulyeyi 5 dk ilik gibi yaptığını söylüyordu. Tabi alışana kadar deneme yanılma elbet olur🙃
ays45 EgemenAtam hayatımda hiç düdüklü kullanmadım patlama korkusundan dolayı😅 ama artık kullanmak istiyorum. En garanti verende bu markaymış. Cevap için teşekkürler😊
elifc1234 ays45 evet bende nohutu ıslamıştım akşamdan max 10 dk da oldu ki nohut en zor pişen şeydir biliyosunuz kesinlikle zamandan tasarruf:)
EgemenAtam ays45 Benim kara tencerem patlamisti baya bi sure kullanmadim korkudan ama bunu cok arastirdim merak etmeyin patlamiuor😂